Wednesday, January 28, 2009

menunggu mak dengan penuh kesabaran


perghhhh hari ini sangat2 letih kerna aku lah PENUMPANG dan PEMANDU..aku kena teman mak aku pergi settle benda yang belum settle lagi..sampai aku dengan adik aku tertidur didalam kereta..aku malas turun dari kereta..mula-mula kami seronok sangat kerna kami tidak ikut dan teman mak kami ke bank..kami duduk dalam kereta dan melakukan aksi2 yang KURANG SOPAN dan akhir nya kami TERLELAP..

disekolah mak,sebelum aku menjadi pemandu yang berhemah


sudah sampai bank,lalu aku turun dari kereta dan menGEWDIK di depan lensa



cover lubang hidung yang besar



aku kepenatan menunggu mak aku..lalu si kurus nie ambil gambar yang sangat LUCAH..!!


aku tersedar dan lalu membeli makanan ringan kat uncle hensem lagi kacak ini.



haaaaa..kan sedap macam ini.."mak,kalau mak suruh acha tunggu mak 20 tahun pun acha tak kisah..janji ada makanan;)"




1 comment:

  1. wow! nandek rekerkk!! wakakaka.. mana x munci syk makan jee..huh!

    ReplyDelete