Friday, February 13, 2009

kehidupan o0ohh kehidupan


termenung ku sendirian memikirkan perihal kehidupan ini..

entah bila semua drama kehidupan ku akan berakhir..

aku takut

takut

takut

takut

samada aku mampu atau tidak untuk menempuh semua ini

acapkali aku mencuba dan memberi keyakinan kepada diriku

siti aisyah,,

awak mampu,,sayang!!!


aku sedaya upaya untuk berdiri dengan teguh seperti bendera

tetapi adakah aku mampu berdiri tegak seperti bendera??


kehidupan ini penuh pancaroba

yaaaa

aku harus tempuh

humhhhhhh


pelajaran??

ya pelajaran masih okay

dan aku harap

aku dapat kerja yang bagus

untuk memberi kesenangan kepada mak


cinta??

oo0ooo aku belum ke tahap itu

kadang-kadang aku pikir tentang cinta

tetapi aku takut

aku takut cinta itu akan bermain dengan perasaan aku

cukup la apa yang telah terjadi di sekeliling aku ini


yaaa aku mengerti cinta itu akan hadir jua

tetapi aku takut untuk menerima nya


sekarang bagi aku

susah untuk mencari pasangan yang boleh dipercayai

tidak kira lelaki atau perempuan

tidak kira bjang atau kahwin

meraka semua sama


bagi aku

aku rela tak kahwin

dari hati n jiwa aku terseksa

dan

gila tentang cinta


huummmmhhh k la

ngantok,,penat shopz kat alamanda


p/s;mak,,echa sayang mak..muahhzzz

mak,

echa rindu arwah abah;'(


1 comment: