Tuesday, March 10, 2009

adakah itu hantu..

malam ini hujan renyai-renyai dan lagu hitz.fm yang menemani aku ketika aku belajar..si dia sudah tidur kerna letih,tapi tidak mengapa aku mengerti..rakan-rakan ku telah masuk tidur dan pada masa itu hanya aku seorang yang ada peperiksaan..
semasa aku cuba untuk mengerti dan menghafal perkataan itu,aku terdengar suara dua ekor anjing menyalak (okay,wateva..menyalak la kamu selagi boleh) tetapi aku buat bodoh..selepas berapa minit aku dengar suara perempuan menjerit pula
(YA ALLAH banyaknya dugaan yang harus aku tempuh,,lindungilah hamba mu ini)..berbekalkan kekuatan yang ada di dalam diri ini,,aku kuatkan hati dan tidak memikirkan yang bukan-bukan..suara perempuan menjerit itu masih kedegaran di luar,,lalu aku tutup kain langsir,radio dan menyisir rambut ku (ouhh itu memang tabiat ku dari dulu kerna rambut ku pajang macam potianak)..aku terus baring dan membaca doa..lalu aku terlelap dan pukul 6 aku bangun semula kerna jadual peperiksaan pukul 10 pagi..

3 comments:

  1. hahaha skarang ni siapa yg hantu.
    perempuan yg menjerit
    atau u yang sisir rambut yg panjang
    mcm pontianak?
    hummm curious

    ReplyDelete