Thursday, April 16, 2009

aiyakk..inda poringay??

lake;)

lalalala

berjalan-jalan ke kelas
lengong ke kiri dan kanan
sungguh ayu sekali gadis ini di waktu ini
dan
menyanyi lagu halo (beyonce)
sambil memegang payung bella

dan mengeluh seorang diri
''sungguh panas hari ini"

tiba-tiba nampak cleaner kolej yang paling kacak
kacak kah??
kacak kot (haha)
cleaner tu memandang ke arah aku
sambil buat-buat senyum tenuk yang jelita
lalu cleaner kolej tegur cik woola ini

cleaner; ''adek''!!
woola; aduhhhh!!gawat..bangla nie lgi..bley x yg tegur aku tu lampard ke pak abu (kdei siman long ke)..hukhuk;(

aku cepat-cepat jalan dan buat bodoh..takut aku dibuat nye..bangla tu suka nyakat aku dan BELIAU hanya tahu word "adek" dan "akak" je..
ishhhhhhh..aku tak suka bangla,cukup la keluarga blah arwah abah 2 keturunan india mali..




3 comments:

  1. wakakaka, jawab laa balik "ye abg manisss, mau apaa?"

    ReplyDelete
  2. waa,aku sokong kak dayah
    cakap la cmni abang hensem,ape maw?
    adek chente kamo
    wakaka

    ReplyDelete
  3. ceiittt
    klu bangla 2 cam mke ezrie xpe gak dayah
    lalalala

    ReplyDelete