Sunday, June 14, 2009

situasi


jam menunjukkan pukul 7.30 - selesai
jam menunjukkan pukul 7.45 - kelas masih sunyi,takot lectrer datang.
jam menunjukkan pukul 8.00 - ada yang tidur,oouhhhhh sungguh berani.
jam menunujukkan pukul 8.10 - pokpek pokpek bla bla bla ggshbchwegytenc n gossip gurz
jam menunjukkan pukul 8.30 - rahini dan c.r (elyn) witau 'attention klas!! pagi nie xda kelas'


semua pelajar bersorak macam chelsea kalah ngan m.u, tak pun macam aku dapat amek hati c lampard. haha. dieorang semua duk geram cuz xwitao awal yang kelas xda. saya xkesah kelas ada ke tarak ada ka, de i kesah?? tarak ada kan?? yang aku tahu balik umah dan sambung tidur, kui3.



petang ni kena balik awal (xda la awal sangat,klu awl tu ak ponteng kelas la jwabnya,hehe) sebab i nak tengok cerita bodoshhh c mawas n zati, ishhh ishhh kenapa la melayu suka buat cerita macam nie, patotlah abang nin duk kutuk-kutuk dan ada je yang dia tak puas hati dengan cerita melayu. bukan tak suka o sokong o apa apa je la dengan kebolehan yang mereka ada tapi y'll semua tahu dan boleh menilai sendirik.tambah lagi cerita bio-nik WTH???haha,dari aku tengok cerita tu. baik aku pasang radio IKIM, ada gakz manfaatnya;). ecehhh ecehhh poyo suda ini budak.


p/s; finally ompong ngaku dan memberi pengakuan ' okay, i mengaku cerita jangan pandang belakang congkak mang bosan',haha. nie sume atas paksaan saya, nyela sapa suh xmo ngaku. puas i suruh die ngaku dan akhirnya dia ngaku gakz.hehe peace pong(' ')/

2 comments:

  1. nasib i layan cte indon ja.. wakakakak.. dok2, nasib aku layan cte korea ja.. korea beshh! :))

    ReplyDelete