Friday, July 3, 2009

cant

tak boleh, tak boleh. aku dah cuba tapi tetap tak boleh. tolong saya;(, note orthopedic spinal assessment telah jadi jeruk disisi laptop. dah cuba lelap tapi tetap tak boleh. incik nyamuk, saya tahu darah saya manis dan seksi pada waktu ini tapi cuba la hormat sedikit dengan pendirianku ini. dan banyak kali aku bagi amaran pada kamu.

jam menunjukkan pukul 2pagi, dayah aka si pengu sudah tidur. apatah lagi si liza dan saza, siapa mahu teman aku?? warghhhhhh incik atomen, help-help-help-me


nak tidur kat mana eyh?? tidur dengan kakde or kakwa o mak?? hummhhh susah betol kalau dah glamer kan??

aku lapar mahu makan tapi nak makan apa ekk??


huarghhhhhh okay lah-see-kamu-semua-tomorrow. mengantuk, esok pagi balik kuala (kg) dan jadi dreba mak yang bertauliah.

2 comments: