Wednesday, July 15, 2009

oouhhhh saya yg epi;)

tiada apa-apa yang saya mahu mengutarakan disini. cuma saya gembira bersama kawan baik saya dari menghabiskan masa dengan pakwe sendirik. aikkk dah ada pakwe ke??haha ngak ngak, belum ready lagi. kelmarin dan semalam hidup saya dipenuhi dengan ketawa mereka. ouhhh im gonna mish u'll







dengan berbekalkan slr baru dan mereka banyak mengajar saya yang buta camera ini. SUMPAH!! saya tak tahu bagaimana hidup ini tanpa mereka;(

p/s; maap saza, sila jgn jeles.ouhhhhh nanti saya letak pict dinner bersama kakak ipar dayah (kak ajue pula)

4 comments:

  1. hohoho.. welcome to the club :D

    ReplyDelete
  2. hehe
    ya ya ya kak ajue
    eii tenkiu cuz blanje kiteowg mkn;)

    ReplyDelete
  3. haaaa.. mana gambar kita pegi mkn kat waterlily cafe tu???

    ReplyDelete