Monday, August 24, 2009

smart tag saza

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
~ kelas musculo, sir senthil kumar lpas awl

2. 2 jam yang lalu?
~ kelas neuro, kelas lctrer ku berbibir seksi


3. Minggu lepas?
~ duduk hstel dan stdy, no DATING!!

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
~ teruskan- agnes
~ you belong with me- taylor swift
~ ayat kursi ( sayup je bile dgar )

5. 3 binatang yang anda tak suka?
~ katak
~cicak
~cacing


6. 5 fakta tentang anda?
~ on9
~ mkn

~ menari
~ suke knak2
~ tido
~ shopping



7. Tahun depan mungkin anda?
~ pratikal di india, who noe??

8. Saya tak reti sangat…
~
jahit

9. Saya pandai …
~ masak dan melaram

10. Kawan saya…
~ mereka amat sengal

11. Saya ada…
~ keluarga, moewww dan kengkawan


12. Saya seorang yg sgt ganas...
~ bwak keta dan ianya membuat mak saye sket tkak dan kaki kerna slalu tkan brek tika saya jdi dreba-nya

13. Adik saya…
~ kurus dan gemok, haha

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
~ pamily, kengkawan dan ???

15. Bilakah pertama kali bercinta?
~ haaa, darjah 3. hoho terer kan?? sharazi namenye dan bkn am nye;P


16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
~ kadang-kala saya lembut org nye


17. Saya rindu…
~ ofcuz TUAN HAJI KASSIM;)

18. Saya tak sabar…
~ nak abeh sdty, keje, kawen dan baby. so suwit like candy


19. 5 laman yang anda selalu layari?
20. Anda mahu tag?
~ mak faezah blakunk umah n nenek sblah umah ak, bley kan??

1 comment:

  1. hahahha...
    mongok la dia nih.,..
    aku de lagi satu tag xwat lagi..
    tag poser..t aku tag ang tau..
    ang jawab gak ya?
    wEeeEe~

    ReplyDelete