Monday, August 3, 2009

bingung

( aku perlukan tukang pedang samurai ntok potong rmbut aku yg brat cam da 4kg da )
a b c d e blablablabla
( sambung sendirik ),
khamis nie dak cost health care lak xm, haha padan muke kowang.
kepada dak umah aku, slamat tak tidur malam ya.

sume bhan asgment de kat atas meja, tapi aku malas nak buat. dan aku lebih suke lepaking ngan kak azie.

woola; akak, ada perasaan tak laki pakei speck. hensemmmm tao

kak azie; ouhhh die pakei baju kaler biru kan???

woola; haah, OMG ncem kan kak. putih n pkei speck. org selisih die tyme pas g library wat
asgment.

kak azie; akak pon nmpak die gakz tdi

woola; eiii sibuk jew. COP 2 echa punye nye, hehe

kak azie; kalu la besh dpat kaple ngan lctrer
woola; euuwwwww so gatei eyh;P
haha, same gelak cam sial jew. sbenarnye msing2 nk stdy n wat asgment tpi xjdi kerna setan besa hasut kami. rasenye sok malas nak p klas musculo, klas 2 boring gile but lctrer die chumel sgt cam sin chan tpi klit itam mnis la. haha, ampun ya






No comments:

Post a Comment