Tuesday, August 4, 2009

sok takde kelas

ringtone enrique iglesias berkumandang
dan
ianya menganggu kerja aku.

text msg from cr;
tmorow there is no ptcr class in da murnink 8-9. pls forward to others in our class ;) ;) ;) .

lalu aku terpaksa menebus mata ganjaran untuk bagi pesanan itu kepada budak lain,
dan beberapa minit selepas itu.

again text msg form elyn;
mdm akila is taking MC for tmorow n thrsday so classes r cnclled. i noe u'll luve me hehehe.
but
pls dunt pnteng healthcare class pls! muahhhh.
help me forward msg!


dan sekali lagi aku forward pesanan tue.
kepada budak-budak-kelas-aku-kowang-ketahui la-bahwa-aku-terpaksa-membazir-kredit-aku-ntok-forward-msg-ini.
selepas itu aku sambung kerja sekolah aku BLOOD SUPPLY.

lagu enrique berkumandang lagi, text msg dari nurul;

salam echa,jom pose esok n luse.
cuz ari nisfu sya'ban.
jom le

warghhhh kerja aku mang xmenjadi kalau semua org nak msg ngan aku.
arinie lebih 10 org duk msg aku ( nmpak sgt mnipu ),
haha.

No comments:

Post a Comment