Wednesday, February 24, 2010

muak aka loya

koperm kowang muak cuz kali nie aku letak gambar je, dah 2 nak buat camane. dah banyak sangat gambar dalam memory, delete sayang. jom tengok sama-sama eyh;)

masih di sem 5, 2minggu observation di t-ratana (ak selalu salah sebut tari tirana, xsama ke?). pagi-pagi dah di jamu dengan xcident. burkkkkk kenyang sangat


dah sampei di desa petaling, kena mendaki gunung yang sesesessangat tinggi nye, dah macam gunung kinabalu.

patient nie sangat lah susah aku nak dekat o nak sentuh dia cuz die xsempurna macam kita. dia ada mental problem. kesian tengok, last day baru aku dapat salam, kiss dan borak borak.

raghini wif mr. madhan


balik hostel dan tidur. besok bangun kena p kolej cuz kena injection. saya ada gambar untuk tatapan anda semua;)

turn aku dah lepas, nie turn nana. haha

muka xley bla, padahal kat luar klinik dia yang mengelabah tak tentu pasal.


ini pula gmbar time sem 6;

bulu hidung panjang dan ketiak yang sangat wangi, kah3.


No comments:

Post a Comment