Friday, February 26, 2010

pukul 1250 pagi

mungkin masa cam nie semua orang dah tidur tapi aku takut nak tidur sebab takde sape kat rumah. mak pergi sabah, adek pergi kerja dan yang bongsu ikut uncle pergi rumah isteri die yang no 2.

tetiba sakit pinggang, aku sakit pinggang since angkat patient aka client.
sakit yang teramat, kalau mak tahu mesti bising sebab muda-muda dah dapat sakit pinggang.
baru-baru ini aku sakit tulang belakang, aku palpate sendiri dan ternyata aku ada scoliosis.


scoliosis akan membengkok seperti huruf S dan aku kena bagi treatment sendiri, iaitu side lying dan letak tuala di sebelah kanan. tipu-lah-kalau-aku-tak-tahu-treamant-cuz-aku-kan-physio (ini pompuan sangat berlagak).
ini patient aka client yang membuat pinggang aku sakit;(


patient; munesh
age; 3years old
diagnosis; spinal bifida











budak kecik yang sangat pandai dan suka senyum.
aku suka usik dia dan suka bila dia cakap bahasa melayu.

tambah-tambah lagi bila dia sebut 1 malaysia,
tersangat lah comel=)
bubbye nak pergi mandi,
malam ini sangat panas

No comments:

Post a Comment