Saturday, February 20, 2010

sayang sayang sayang sangat sangat dekat awak

sayang sayang sayang sangat sangat dekat awak. siyes saya tak tahu dekat sape nak luah kan, so saya luahkan kat sini. sebenarnya saya sayang nak delete gambar dalam hp, so saya nak simpan dalam blog. haha padan muka kena tipu, wekzzzz;P

nurul dan saya, saya dan nurul. tak sama kan?


ini sem 5, sem yang paling byak keje dan discussion psl present neuro, assesment cardio mr.dhilip n bla bla. hanya tuhan saja yang tahu betapa penat n otak kami di perah macam santan;


group elyn;

jangan terpedaya dengan gambar nie, dieowg gewdik je tyme nie. maklum lah nak nampak cun, kui3;

ini bilik untuk budak o.t dan budak physio. besh dapat masuk bilik nie, mcam2 de. ada bilik sensory dan bla bla bla. so apa lagi ramei2 la berdaftar d MASTERSKILL, cewahh promote gitu. kui kui kui;


bile diri tegak camnie;

bila di hayun camnie la jdi nye, rupe org chomel yang tak hengat donia. haha;
tempat kami duduk nie sangat empuk cam lempuk, pastu kan bley wat papan gelongsor. hooshh

nie bilik satu lagi, bilik nie lagi menguji minda dan iman aku. siyes cantek dan sronok bile masuk. kowang akan rasa teruja gila. AKU TAK TIPU TAO. bilik nie nampak besar kan? padahal keci;

benda nie bile pegang, kite akan rasa getaran.

yang nie pula, bila budak pijak die kuo lampu dan akan buat budak tu betulkan cara dia jalan dan bla bla

semua nye tengah kusyuk, dengar madam membebel apa ntah. aku da lupa. ngeh3

tali nia de kuar byak cahaya lampu dan even the kids gigit pon xda pape akan terjadi.
DIJAMIN SELAMAT DAN HALAL=)!

No comments:

Post a Comment