Sunday, February 28, 2010

tak puas ati cakap okay?

tengah aku duk ngadap tenet. dgr hp (msg) adek aku yg bongsu, lalu dengan xmalu aku bukak inbox. mak kasi msg. lepas baca msg mak, aku bace lagi inbox yang satu lagi. tetiba tertarek menarek dengan nama pakcik nie (uncle), dan aku baca. pastu aku bukak di sent item pula. oouhhhh maigod! nak tao?

ubai: pkcik nie, bai rasa benga ngan echa n kakde

pakcik nie: cik nie xpham


ubai: tak mksud ubai, ubai tak puas hati


haha ngek nye adek, agak2 la kalau nak cerita dekat pakcik nie. ko memang nak kena penyepak power puff gurz i nie nye. kerja rumah malas nak buat, mana la xgemuk.
korang tao tak betapa rajin nye adik bongsu saya ini.
bila disuruh macam-macam alasan.
contohnya;


pemilik: b (stand 4 baby, tyme die kecik2 mak pgil die baby. sekarang bukan baby dah, sekarang b is stand 4 badak sumbu;P), tolunk echa kemas rumah boleh?

ubai: eii hari ini semua kerja ubai buat.

pemilik: kerja apa yang ubai dah buat?

ubai: bagi makanan kucing
.

oouhhhh mahu je penampar ini budak=P

No comments:

Post a Comment