Wednesday, March 24, 2010

syndrome myofascial

eeyh apa itu? saya pun baru tahu pasal syndrome tu. lalu search dalam tenet cuz xpernah dgar. xd atyn (bff) ym, pastu xley bla siap puji2 yg xthan tuh. haihh pape je la atyn=)).


pas tnye atyn, die sihat ke x. tyme 2 la die cite yg die ada nyakit syndrome myofascial, siyes, memule igatkan die memaen ke ape. lastly betol,cian sgt kat die=(. pas die bagi petue dekat saya, saya pulak yg kene bgi nsihat kat die cuz treament diseas nie de sangkut paut dengan physio jugak.


saya tidaklah bertauliah unutk semua ini tapi saya ada belajar sikit2 dan saya mahu kongsi dengan kamu semua. eyh nak tahu x apa diagnosis dan juga treatmentnya;

klik di link ini, semua nya akan terjawab;)

p/s: klik d gambargajah, kalau y'll xnmpak.

No comments:

Post a Comment