Wednesday, March 17, 2010

yang mana satu

kau lihat aku seperti ada sesuatu yang ingin kau katakan
lalu kau datang padaku dan menyatakan isi hatinya yang telah lama membuku
aku mendengar satu persatu masalah yang tersawang dibenak hatimu


apa yang harus aku lakukan?
mendengar adalah lebih baik
tapi
adakah memberi pendapat juga baik?


keliru dan buntu,
jika aku memberi pendapat,
adakah aku akan jadi seperti batu api?
melaga-lagakan mereka


terus aku bangkit dan berlalu ke sesuatu tempat yang tersorok,
patutkah aku mencelah perbalahan mereka atau membiakan seperti itu sahaja?
tolong aku, tolong!


ouhhh aisyah!
kau memang gila dan mereng kerna mereka itu adalah kucing.buat apa kau bagi pendapat kalau bahasa kucing pon kau tak faham,haha nie lah akan terjadi pabila bosan menemani emak di sekolah.
nasib baik boleh on9, syukur=).




No comments:

Post a Comment