Friday, April 9, 2010

permulaan hidup

gila xley bla tajuk blog, miahahaha. now pukul 11 lbey, boring duduk di umah, lepak mamak wif dila. alang2 bawak laptop sambil menge-on9 n membikin blog;). selalu nye setiap hari aku akan wat blog bt bile da start bz, da xley wat da;(.

23 nie da nak abeh pratikal,pejam celik dah sampei penghujungnye. sekejap je rase, pratikal di epoh macam2 kenangan ada. manis dan pahit, due2 kena telan even ianya sangat saket!

bila dah sampai masa ntok abeh study, aku mula takot pikirkan pasal kerje. perlukah aku kerja atau belajar lagi?

kerja disektor kesihatan (sektor tak tahan tuhh,mentang2 mak cekgu bm, haha)
kena telan semua, perangai patient, bau n etc;(.



uncle nie baru kena serang stroke, so kena bagi passive movement dan aku? ha jangan cakap aku nie pemalas, aku orang yang 1st buat pastu aku pas kat budak junior masterskill n unisel.

muke penat ;(

No comments:

Post a Comment