Friday, April 2, 2010

tetiba mahu joget

rasa hangat, tetiba teringin nak joget dan dengar lagu hindustan. teringat pula gambar joget-joget kami masa di putrajaya.

pada masa itu angin sepoi-sepoi bahasa, lalu ia membuka seledang ku dan ianya mengalun lembut dan lalu melibas dimuka nana.

maaf dalam jalan cerita ini, tiada hero sebab hero tidur mati. 81 kali telifon, tapi tak bangun-bangun jugak. nak je, aku redah dalam hostel budak uniten pastu simbah asid kat muka zain. haihhh naseb baek die 2 scandal nana je, haha.

so hero, kami gantikan dengan nana dan liza. haa lagak persis laki gitu. huahua



pelakon;
woola
liza
nana
ira
hajar

tukang gambar;
dayah



bila dah nak habis lagu, tentu ada babak-babaknya bukan? ha ini la babak yang terakhir.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ttaaaaddaaaa;)




sekian dari kami

2 comments:

  1. ahahahah, gile x leh blah! :))

    ReplyDelete
  2. kah3.lawok kan?haihhhhh ngindu kat kowang;(

    ReplyDelete