Thursday, April 1, 2010

tiada tajuk

aku tak tahu nak letak tajuk apa, entry kali ini aku nak kongsi baju dengan korang pasal junior aku. mula-mula sampai tempat pratikal muke tak bley bla. kerek gile, nak je aku tampor. terutama sekali muka nana ngan emmy da bushhh tuh.

korang tahu tak, dari kolej lagi aku anti mangkuk dueorang nie. kerek gile, dengan gaya minah batu(rock), kaler rambut dan pastu suke usha orang macam orang rampas laki dieorang. last bila dah kenal si nana dan emmy, baru aku tahu yang dieorang sangat prihatin.okay meh aku senaraikan perangai mereka.

nana:
gadis kacukan, kurus dan tinggi. berangan untuk jadi perlakon (ini aku setuju cuz dia memang cantek). nana memang besh, gaya cam pukul laki tapi sekali melatah. ha hamek kau. apa yang terpendam, semuanya terkeluar sampai pernah terlepas mintak nombor telifon jackson.

emmy:
gadis si hitam manis, selalu buat muka comel dan gaya-gaya yang comel. suka kacau orang, kalau sehari tak kacau tak sah! tetapi minah ini muka rock babe tapi hati tomok (ala-ala hati dangdut la). tak boleh tengok muke patient. pastu ada je bunyi sobsobsobsob kat belakang dengan mata berair. haha gile ko emmy, aku suka gaye ko nanges, sangat cute doh!



student lain pon okay, pandei membawa diri masing-masing dan due ekor kumbang pon begitu. suka duk celah-celah ketiak pompuan, hehe.


tolong la emmy, benti la buat muka comel ko tuhh.

ayu> emmy> nana> woola

aksi-aksi melentik anggota badan

No comments:

Post a Comment