Wednesday, May 5, 2010

al-fatihah untuk adik aminul

sebelum tidur dan mandi setelah tengok movie di sunway, hati gedik-gedik bukak facebook. tengok fb kengkawan, bila bukak fb ira. saya tengok video pasal saksi adik aminul, saksi tu kawan kepada adik aminul. humhh sedih sangat-sangat, korang tengok video nie. dan nilaikan sendiri. setiap orag ada pendapat yang berlainan tapi bagi saya. saya percayai polis 50/50,



saya ada pendapat saya sendiri dan saya dapat rasa macamana kawan sendiri pergi meninggalkan kita tapi cara kawan saya meninggal sebab kawan die bunuh dan berlainan dengan arwah adik aminul, meninggal diatas riba kawannya. pe perasaan korang bile kawan sendiri meninggal depan mata bukan sebab sakit atau apa tapi mati ditembak dikepala. saya tak puas hati bila polis tu terajang kepala dan yang lain pon ikut sekali pukul kawan si arwah. mana moral korang? saya tahu itu memang kerja polis tapi agak2 la nak terajang kepala, nak toyoh atau tolak kepala sikit pon dah dikira kurang ajar, apakan terajang. humhhh macam2.

to keluarga adik aminul, saya mengucapkan takziah. moga arwah ditempatkan orang2 yg beriman, semua ini ada hikmah disebaliknya. ALLAH maha mengetahui segalanya, jika mereka terlepas didunia, diakhirat akan ada pembalasannya. AL-FATIHAH

p/s; kadang2 terfikir malaysia nie selamat ke? satu persatu berita yang menakotkan. humhhh dunia o0o dunia, semua ini semantara sahaja bukan?

No comments:

Post a Comment