Sunday, May 9, 2010

CONTEST-Senyuman Paling Menawan

saya telah di-tag oleh khadijah zek dalam contest senyuman paling menawan. celah mana la senyuman saya yang menawan, bila difikirkan balik. muka dah la garang pastu sombong, suka emo macam elmo dan berlagak dan bajet comel.

puan punya contest , jom usha sama-sama. klik disini

senyuman saya menawan, bagi saya;

.: senyuman itu adalah 1 anugerah dari TUHAN :.
.: senyuman akan membuat orang sekeliling kita merasa senang pabila bersama walaupun kita cuba menyorokan sesuatu dari mereka :.
.:senyuman yang menawan membuat kita berasa senang :.
dan
.:saya SITI AISYAH suka senyum seseorang dalam bilik dan senyum pada mereka walaupun saya tahu muka saya muka sombong :.

mahu menge-tag

nana
dayah
dilla
ieda

dah cuba pelbagai cara untu membuat muka senyum tapi? humhh

1 comment:

  1. ala cutenye.. bergambar kat atas apa tu?? i mean header kamu tu?? siap berkain batik lagi..

    heheheh salam ziarah n kenal2..
    http://hidupaku-mylife.blogspot.com/

    ReplyDelete