Saturday, May 22, 2010

hari kedua

nak menanges je bile sampei kat tempat pratikal, sangat sedey. hadeyhhh tempat makanan jaoh, nie kan bus mahu keluar. terpakse naek teksi, pergi balik dalam 6henget, ntok satu kepale. standard macam nak p kl je, hukhuk. tengahari xd keluar, pergi cari makanan.


penat mencari kedai makan, semua kedai tutup. sedey, perut lapar. naseb baek jmpe kdai jual ice kcang.


suami makcik jual ice kacang sangat baek hati, lalu beliau menumpangkan kami ke kampung raja sebab mahu pergi jerteh, naseb baek senang dapat teksi.

sangat segan sebab bila sampei jerteh, kami pakei ala kadar je. nyela nama pon jerteh kan, so xkan nak lawa2 macam pergi da curve kan? bile sampei, makkk aihh depa pakei macam nak p mid je. semuanya pakei jeans, kami pakei suar nak g jog jer.


penat berjalan, mesti la lapar tahap vavi kan? aku egatkan makan kat sini murah lah, mak aihh bila nak bayor. harge macam sial la, mencarut-carut aku dalam kedai tuh. hoshhh sumpah pasnie xmo p makan kedai ang da.

ayus makan nasi beriani + teh o ice limau = rm8.30

nie aku makan plus dengan air sirap, nasi half je kay! total rm7.50

shiela, plus dengan air ksong nye. saya ulangi air ksong, total rm7.

kalau ayus nye nasi beriani tuhh ak consider lagi la sebab harge kat kl pon sama, tapi yang aku geram.
si sam makan roti canai + roti telur + kari ikan (cket je) + air teh o ice + ice ksong = rm6.40.


okay pasnie aku pangkah kedai nie, saket hati. mentang2 la u nmpak we'll nie org luar, so suke2 hati la kan wat harge. gile!



No comments:

Post a Comment