Thursday, May 27, 2010

hati saket sebab kau!


hati saket, saket sangat-sangat. aku benci, benci dengan kau. kau pandai cakap itu dan ini, rindu dan sayang yang macam agak bodoh tuh. kau pandai buat aku percaya, percaya dengan kata-kata kau. eyhh kau lelaki yang sangat bodoh, bodoh sebab lepaskan aku camtu. aku nak tengok sejauh mana yang kau akan pergi, sejauh mana kau boleh lari.

kau tahu tak dunia ini adil, kau akan dapat balik apa yang kau dah buat. masa akan menentukannya, aku nak kau tahu one day perempuan yang kau sayang akan tinggalkan kau,
dan kau akan kena
sama macam kau tinggalkan aku dulu, sama macam kau kecewakan aku dan sama macam
aku pernah down gila vavi

yup, masa akan menentukannya dan kali ini aku takkan patah balik dekat kau. aku benci kau, tolong jangan dekat lagi hati aku yang telah kau sakiti ini.

terima kaseh mak, kengkawan sebab selalu ada dengan aku dan bagi kasih dan sayang korang tuh. insyallah, aku akan balas balik jasa korang nie. muachhh, tersangat sayang kamu semua:)

3 comments:

  1. bykkn solat sunat...byk kali org pesan kan....
    sucikan hati...jgn piki byk sgt...

    ReplyDelete
  2. skunk da tak pk, nyway tenkiu tao:)

    ReplyDelete