Thursday, May 6, 2010

kuda ku lari gagah berani

dari kecik lagi memang teringin sangat nak naek kuda tapi masa kecik saya fikir kalau naek kuda kena kahwin dengan anak raja. tapi xpa la tak kahwin dengan anak raja xpe, janji nama mak ada raja. last week balik taiping dengan bff, dayoh sumanto d-caperiuk. tumpang keta abg din aka kak dina, ehehe.

dari rumah angah (abg dayah) di seri kembangan, kami bertolak pukul 10 camtu. agak jem la, maybe orang keluar nak p beli roti sebab jem je yang ada, ahahaha. lepak kat a&r tapah, pehtu try hot choc. sampai ipoh dalam pukul 1 pagii camtuh, lepak dekat mcd medan gopeng. lepak dengan senior sekolah dayah, abg din, abg a'a, abg wiwie n abg navi (xhengat nama ape).

kesian kat dieorang sebab saya, dayah dan abg din berlakon buat2 x naek kereta sekali dengan abg din. konon2 kami terjumpa abg din dan yg laen2 d mcd la, ahahaha lawok gile. bile nak bla, kami lambai dari kereta. ahaha banyangkan muke dieorang time tuh, lawokkk gile.

hari sabtu lepak, besoknya balik. sebelum balik, naek kuda. memula nak naek bukit larut bt xjadi. tapi kalau saya tunjuk gambar ini, jangan jeles k? ehehehe, eyhhh lupe nak witao, kude nie i kasi nama DROGBA tao;))

hey! saya naik kuda tapi kecian mereka bertiga, hanya menyaksikan saya;).


di muzium taiping, pergi sekejap je tapi masih tak puas pergi jejalan kat sini.


nyway tenkiu dayah, abg din dan abg a'a sebab bawak echa jejalan. best sangat ;D

No comments:

Post a Comment