Tuesday, May 25, 2010

selamat malam wahai orang besut


persahabatan akan kekal jika ada perkataan setia
persahabatan akan kekal jika perasaan ego itu campak jauh-jauh
persahabatan akan kekal jika saling menyayangi antara satu sama lain
persahabatan akan kekal jika boleh terima kekurangan dan kelebihan seseorang itu
persahabatan akan kekal jika tiada batu api dalam sesuatu hubungan.

dan aku

pernah kehilangan kawan baik dimana aku sendiri tidak tahu samada salah aku atau orang lain atau salah faham, pernah aku telifon dan menghantar sms setelah terputus selama 7 tahun tapi tidak diendahkan.


friendship is looking inside ur heart,
not to find a face or a name,
but
da feeling dat comes wif it.

da feeling of being truly accepted n loved,
both on da outside n inside.

its rejoicing in knowing dat u have a true friend
- a best friend -
who sticks by u no matter wat.

its an invisible bond dat cannot b broken no matter how many hits it takes.
its like a scraped knee, it drys, scabs, flakes n heals, n becomes stronger.
leaving only a scar- a memory.

memories dat we look bek upon
n
laugh bout.

p/s: saya dapat pratikal dihospital putrajaya, ouhhhh sangat mengerikan:(

No comments:

Post a Comment