Friday, May 28, 2010

tersangat bosan

besok dah start kerja, erghhh terSANGAT bosan duduk sini. bangun je pagi, dah tengok lembu dan kambeng yang suka buat muka kacak.. lagi 3 minggu lagi mahu pulang ke kl. heyyy incik hari boleh tak cepatkan hari-hari yang akan mendatang ini, hari ini bangun dalam pukul 9 lebey, kalau dekat ipoh, sori la nak bangun camnie. mahu nye mak buat latihan vokal kat rumah. pernah sekali mak cakap;

mak: dekat rapat setia nie, xsah kalau tak dengar suara mak bising macam tarzan.

pemilik: ha, tahu xpe. xpe suara mak kan seksi

pastu mak akan cubit peha, xpun lengan, ahaha padan muke ang. tu lah saya, suka menyakat mak. kalau mak dah nak start bising, saya akan mula cakap. 'xpe-xpe, acha tahu apa mak nak cakap' ahaha, so mak xjadi nak marah.takpun i akan cakap, 'mak nie kalau marah cun la, alolololo'. tapi bila nak bodek mak o nak mintak something itu yang best. word yang selalu akan kelaur dalam mulut i, i akan cakap. mak nie cantek la, mak masak sedap, untung atok dan mak tah (atok dan nenek) dapat mak. ahaha.

bila berjauhan, mak dan adik i yang lonjong macam tiang letrik dari kakak dia, akan kol takpun msg takpun akan tulis status di fb, dieorang akan buat i jeles gile babeng. erghhh sangat bengang kot. mula la cakap, mak masak tu lah nie la. pastu cakap makan ditempat-tempat yang best2, dikedai yang best tapi bila i ada, hanya lepak di mamak (di m.syed takpun d naina). paling sedih, bila burger di depan stesen minyak esso tuh. warghhhhhhhh saje kan buat aku jeles, xpe2 lagi 3minggu lagi mahu pulang=P.

pagi nie, pagi ke? gile ka hape?udah tongah hari dah, baru pas mandi. ayus bising sebab muka macam badut sebab tak mandi sebab i malas nak mandi ( haihh bape kali sebab da).

selamat pagi si abang besut, muka sebelum mandi. nie la muka badut yang i cakap. dalam rumah kan macam sardin, disebabkan tak cukup katil, terpaksa tidur dilantai dan tilam pon gewdik juga mahu masuk dalam gambar. kepala terasa ringan bila rambut agak macam potianak udah dibilas, no more ketombe. masuk je bilik, makanan untuk lunch udah siap.

tenkiu mira dan lala, sedap tuhh.

pastu si ayus buat mende nie pula

walaupun ala kadar tapi ianya tersangat sedap, kalau macam nie hari-hari ada orang masakan, warghhhhh best nya.
petang nie turn i dan sam pula masak;)

p/s: balek nanti mahu dating sama bff dan suffian aka abang cekodok senduk pian,
kite p gold coast tao.
jadi tau sebab abang pian cakap ini SERIUS.
so kita kena SERIUS
ehehe

2 comments:

  1. firstly rumah kita kt ipoh mmg dekat oke. sumpah dekat!sy ddk kt sri ampang. blkg D Naina tu. then burger makcik kt esso tu terbaik! rindu burger makcik tu! seriously! T_T

    then bila kte msk sendri wlpn ala kadar.terasa bersyukur.. blh mkn. :)

    then a.k.a abg cekodok tu xtahan! bha3 :))
    sengal air btl!
    haha
    perli kaw2 nye.. siap tulisan Colour MERAH! haha

    ReplyDelete
  2. nyeke? warghh sungguh xpercaya,ahaha. boleh meronggeng sama2. da lame xtgok ex kat d naina tuh. ahaha

    makcik brger 2 mang sedap tpi srvis lmbat;(

    ReplyDelete