Thursday, June 17, 2010

berjauhan:(

bila berjauhan perasaan rindu akan mengetuk didalam hati dan kepala. rindu pada mak? sudah tentu la rindu. pada adek kurus keding dan gemuk i, toksah cakap la, rindu nak sepak pastu buli depa. rindu si bulu, erghhh lagi la. rindu gila-gila! rindu mahu cubit pipi depa!

ini si oyot tapi jiran panggil dia rosnah, tak tahu kenapa panggil nama tu. agaknya ada ciri-ciri jadi artis kot. selama dia hidup, i xpernah dengar suara die. kadang-kadang terpikir jugak, oyot nie bisu ke? suka tengok die berlari, haha macam ayam katek ja. da la pendek, pastu chubby lak tuh.

sila sengetkan kepala anda
video

kesian, bila kena buli dengan mak, haha. i paling xsuke bila mahu mandi, mula la berebut nak masuk. pastu kalau i yang masuk dulu, dia akan kais pintu tu, sampai i bukak! erghhhhhhhhhh sepak mau?

muka berlagak gilak, bila dapat air dalam toilet. eyh lupe plak ini la kucing kesayangan mak, mak suka panggil die 'sayang'. i nie anak dia, xpernah panggil camtuh (wat2 gaya sedih, padahal jeles, haha). nie lah kucing yang ada kalimah ALLAH dekat badan dia.

p/s: ijah, comel n pok xda dalam pict sebab p mesyuarat tingkap katanya, haha

3 comments:

  1. hahahahahahahahaha!

    mak rindu? huhu!

    ReplyDelete
  2. waduhh..kucen u masih single ke? ;p

    ReplyDelete
  3. paan: eyhhh i rindu kat mak i, rindu duek. ehehe, xla, sumpah i rindu mak i:(

    roy: u! u jgn curang ngan gay u okay. ahaha

    ReplyDelete