Tuesday, June 15, 2010

jangan percaya kata-kata si pendusta

warghhhh tajuk memang tak boleh bla dengan entry kali ini, i nak beritahu yang jangan percaya dengan kata-kata i sebab kadang-kadang kata i memang tak boleh percaya, lagak persis pendusta. okay tipu belaka.

tapi kadang-kadang betol sebab i memang cakap tipu sebab mahu kenakan kawan-kawan sebab i suka sebab apa i suka sebab i punya suka lah. okay i dah merenk! i tak tahu nape kawan-kawan cakap i nie nakal dan suka usik dieowg, padahal i nie baek hati apa. selalu menolong masa dieorang susah nak gelak, hehe.

teruk kan dieorang, tengok i punya la baek hati. siap letak gambar dieorang dalam blog sebab mahu mempromosikan mereka sempena bulan puasa nanti. susah kan mahu cari kawan yang baek plus comel plak tu macam i nie? kan kan? kadang-kadang i terpikir,
apalah naseb diri i nie:(



video

ini video bila, i nak snap pict-cha dieorang, padahal i amek video, sangat xcited gile bila nak tengok , haha.
padan muke korang.


kengkawan, saya nie baek hati kan? haha
pesanan penaja
'sila klik gambar ini jika mahu besar macam gajah'

No comments:

Post a Comment