Thursday, June 10, 2010

kembali menatap muka lembu

haah life kat besut sangat bosan, bangun pepagi ja on fb dan mandi dan makan dan fb dan pastu toleh kanan dan kiri, sambung tidur. pastu bangun ngadap fb, makan dan tidur. pastu bangun, dah siap2 pergi kerja.

bukak ja pintu, muka lembu dan kambeng siap senyum dan wish
'hey mung! good morning'

haha gilak! minggu nie aku abeh kan masa kat ipoh dengan mengabehkan hal adek aku yang lonjong dan kering macam ikan kering. nextweek die da start study di unisel, jaoh gilak kalau mau jumpa. hoshh~


sejak pompuan gilak nie dapat lesen, semua keta dia mau kongker. ntah pape, sampei gado. pastu aku yang kena ngalah.
'ha ang nak bawak sangat kan?
, ha bawak puas-puas tao'


dan mak? uihhh lagi suka kot duk belakang, sambil usha anak udangs kan mak kan kan kan???

kan i dah cakap, minggu nie asyik layan kerenah adek i je. so terpakse la layan kan,

tapi aku pantang kalu beli makanan sebab aku akan selitkan cokelat senyap-senyap, kadang-kadang 5 6 cadbury aku selit senyap-senyap dalam troly, huahuahau.

orang emo suka pakei baju elmo kan?
ha saya nie memang suka emo elmo.

pernah tak tengok muka i yang teruk dan hudoh gile, tak pernah kan?

kat batang hidung, scar yang baru diberanakkan. dekat bawah lesung pipit plak, pimple yg tengah dan sedang diberanakan.

sumpah pasnie aku tak mau gune duek 10 henget, erghhh bongoknya mesin. ingat hari raya ka mahu kasi duek syiling? or egat aku nie budak kecik ka? agaknye mesin nie happy kot kasi aku duek syiling 5 posen sebab dekat chanel ria kan pernah ada cerita esah 50sen T__T

dah la, nak g kemas beg. besok ada je barang tertinggal. pastu nanti mak kol n bising-bising, potpetpotpet. xpa suara mak sexy, bukan selalu dapat dengar suara mak bising dalam hp kan? :(

4 comments:

  1. haha, biaq r. duek tuh da tukar ngan mak da.huahuahau

    ReplyDelete
  2. best apa ada duit syiling byk2...
    xbleh bawak byk2..
    so,xde la abes duit...

    ReplyDelete
  3. hekkk mung best,berat purse de la

    ReplyDelete