Sunday, July 18, 2010

nak je lari, pastu kiss pp awak!

sungguh kacak bila tengok dia berpakaian kemas dengan baju masuk dalam suar, pastu pakei shuz, baju plak baju kemeja. dari jaoh lagi saya usha awak, awak tak nampak saya sebab awak dengan mummy awak.

masa tu nak je, saya lari dan peluk dan cium pipi awak sebab saya dah jatuh hati dekat awak. bila mummy awak pergi ke kaunter, saya tengok je awak. saya sempat cakap dengan mummy awak, nyela nak amek hati konon. lepas tu, saya cuba dekat dengan awak tapi awak malu dan segan bila saya nak amek pict awak. bila saya dekat dengan awak, hati saya terpaut. awak putih, sama kulit dengan saya. awak sikat rambut ala-ala romeo, saya suka sebab saya suka muvie romeo n juliet.


saya sempat snap pict awak dari jauh sebelum mummy awak datang kat kaunter, eh mummy awak muda macam sama umur je dengan saya, malam nie saya nak mimpi awak tapi dalam mimpi 2, saya nak awak dah besar bukan budak2 lagi tao, hehe.

No comments:

Post a Comment