Friday, December 17, 2010

maseh belum lega lagi



biar pun osce sudah berlalu beberapa jam yang lalu tapi hati takkan senang, selagi result belum tahu. lambat nya tunggu bulan depan:(. dalam banyak2 osce, osce (special topic) aku takleh jawab sebab mood nak balek epoh membuak2. haha sampei jawap dah gagap-gagap depan lect, sedih bukan? dah la, tak cakap banyak-banyak dan bayar kurang (haha, macam iklan lak) tengok la gambar eh.

sebelum osce, duk kalut nak tukar hadiah bagai.



dan aku dapat hadiah dari mira:)


sam bengang bila adiah yang dia dapat, aku balut hadiah ngan paper lama.
haha bajet wehh bajet;p



kat mersing xda kan labu sayong? labu ja kan yang ada, hihi.





pas abeh bukak adiah n odaway nak g clinic, shiela ckap nak balek hostel n lagi pon die da lepas osce. pelukciumkuatkuat sambil amek bau ketiak yang basah masam dan masin dan tidak lupa hancinggg


pastu
pastu
pastu
pastu
pastu


shiela xjadi balek, lepak sat tepi jalan, dengan bersaksikan matahari. osce pukul 1, pukul 12.30 duk buat ketupat ntok krismes. sumpah, time nie kan aku redha je dengan osce sebab tak baca sikit habuk.

gossip ini mang betol betol gossip, sampai mira cekak pinggang.

pabila osce sudah habes!!!!!



saya akan rindu awak awak semua, insyallah jumpa nanti hari kita konvo samasama okay. time tuh kita campak segala tulang-tulang2, kata pakar tulang kan? kahkhakahkah!

No comments:

Post a Comment