Saturday, January 8, 2011

keceriangan petang semalam

semalam tensen gila dengan supervisor baru, semuanya nak dengar cakap dia lemak la. aku keje tgv lagi lame dari ang n aku tao la macamana aku nak buat kerja kan. ishhh baru jadi supervisor, dah macam gam****. naseb baek adek aku yang keding macam ikan masin, balak die n kawan die mai jusco. lepas HUHAHUHA, amek gambar, pastu terus balek umah.


gelak sakan macam kedai sakan kat kuala kangsar,

lepak dekat dengan kedai makanan akan membuat aku nak melantak je, so aku ajaq depa lepak atas. sambil hirup udara simen dari sungai siput, nunnnn diseberang sana.


aku tao aku gemuk gedempol, lemak sana sini. dengan payah aku cube lompat tinggi-tinggi



lepas tuhh, lepasssss tuhhhh..... depa buli aku, hantu betol.


fakta: ini perangai aku yang sebenar.

aota: aku tak reti buat lembut-lembut macam softlan

3 comments:

  1. Amiey pernah naik troli gak hehehe

    kita sama je x reti lembut.

    ZINE FOR ALL BLOGGER

    ReplyDelete
  2. best2 naik troli! hahahaha

    http://bit.ly/fkEUv7 http://bit.ly/hRyfiO

    ReplyDelete