Monday, January 31, 2011

i tunang? tetttttt

terima kaseh pada wish 'selamat bertunang'. hahha suke nye aku cuz korang menge-WISH kat aku. actly bukan aku yang tunang, nie cuzzie aku yang tunang. nyela dah umur 26 kan, kena la tunang then kahwen. alhamdulillah, semuanya berjalan dan juga mengesot dan juga merangkak dengan jayanya. dalam pukul 2.30 bertolak pergi rumah sebelah perempuan di shah alam.


wehh lupe plak, entry kali nie banyak sikit photoGEWDIK aku n cuzzie aku n adekbradek aku, so takmo la muntah muntah eh, pelishhhh. okay tengkiu:)

yo yo wassup bebeh!

rumah setia jaya semua kacak-kacak dan jelita belaka, bekenan betol aku nengok.




beberapa minit sebelum majlis makanmakan. makanan sedap tapi makan sikit je cuz aku kenyang, kalau tak dah lama aku sental. egegege


hai awak si baju petakpetak, saya saja je amek pict dua minah senget nie sebab saya suka lah tengok awak. ish tak sempat kita nak jeling kat awak sebab kita takut dengan panahan mata awak. nanti saya jatuh hati plak, ermmm malu la nak cakap tapi saya suka awak. nanti kita jumpa time weeding cuzzie kite tao. hahaha anak udang wehhh, kawan cuzzie aku. ishhh no komen la ekeke

sebelah sana mak budak, sebelah sini anak budak. hihi

buat gaya rumah mak mentua sekejap haha. opssss'

sebenarnya depan meja nie, ada beberapa anak udang yang pandai yang amat n study di tettt rahsia haha. so kami cover suntun sekejap. banyak kali aku teguk teh tarek nie, sampai nak terkencing dibuatnya =!=.


semuanya sudah selesai, tunggu majlis kahwin nanti. yeayyy dah tak sabar nie nak pakai baju cantekcantek!!!
suka tengok gambar nie, cucu cicit almarhum sultan yusoff sharifuddin.

















eh eh mana gambar orang yang telah ditunangkan itu? sila turun bawah nye:)























































































okay ini lah dia, cantek dan kacak kan? malah jelita lagi bukan? hahahhahaaha


bisik-bisik: sori sangat, cuzzie aku tak kasi tepek mana-mana gambar dekat facebook o blog dia bertunang ke hape. so tunggu la nanti majlis kahwen eh. okay bai bai

No comments:

Post a Comment