Saturday, February 26, 2011

omg (ouhhh menarik gila) saman!



sedang-sedang on9 gmail ngan nana sebab mintak gambar baek punya cilok, sambil berlari ke dapur buat bubur segera, pastu lari ke toilet, amek wudhuk nak solat. pastu aku lari balek ke bilik, sambil omong sorang-sorang 'mintak-mintak bubur aku tak hangit'. lepas habes solat, aku lari balik ke dapur, bukak baju, eh silap bukak periuk. damn! hanget, 1 dapur bau hangit.

aku tuang lagi baki yang ada dalam bekas bubur tuh, aku tuang dalam periuk. kalau xabeh, mang aku buang dalam tong sampah. pastu aku masuk bilik sebab nana ada tanya aku pasal saman, then aku tanya dia macamana nak settle saman. dia dengan baek hati, kasi link nak check saman. ouhh i was like " ermm baek nye nana kasi link kat aku tanpa aku menyoalnye".

aku takut kalau aku ada saman time bawak keta ka apa ka kan tapi kalau aku kena saman, mesti la atas nama mak aku kan? sebab dua-dua keta atas dia, betol x wehh? ka aku yang salah?

okay pastu dah isi nombor ic, aku klik. ouhhh memang ada saman:(. mana aku nak cekau duek banyak tuhh wehhh. korang pon patot jugak check, nyela xkot ada saman macam aku jugak. nah klik kat saman


eh eh dah pukul 3 pagi la, okai bai nak layan bubur plus oren, sejak sejak nie ice je aku maen tibai n oren lak tuh. tak tau la ckup ke tak black paper yang aku tabur, macam tak cukup je. okay lah bai slurpppp!

No comments:

Post a Comment