Saturday, February 26, 2011

product yang tiada tanda halal.

korang boleh klik gambar diatas besar macam mata lembu.

ayokkkk bila aku baca apa yang abang nan anto kat wall dia, aku plak rasa kecut segala tali pusat. dia publish semua pasal makanan yang tiada tanda halal. warghhhh semua yang die publish semuanya yang pernah masuk dalam perut aku dan pernah memberanak pinak kan baby cacing i dan juga menjadi kembar kepada daging i. rasa macam nak je jolok balek dalam mulut nie:(.

antara makanan yang pernah menginap dalam badan aku dan kesemuanya boleh dikata 89% pernah tumpang tidur dalam badan aku. ouhhhhh sangat sedih T__T




dan juga untuk peminat fanatik rokok, ahaaaaaaa u jangan engat u pon terlepas. nOo NOoO noOOo, rokok korang hisap tuh patot la korang kate sedap macam cokelat bukan?

ahhaaaa so hisap la lagiii, eiiiyuckkkssss darah babi. tak boleh aku bayangkan. nah aku rasa better korang klik link nie, banyak lagi info-info yang korang semua harus tahu
makanan &minuman yang dicemari kesucian untuk umat islam

4 comments:

  1. rase macam nak muntah balek kan pe yg kite dah telan:(

    ReplyDelete
  2. nak ty sket..dapat sumber yang sahih ke nih?? mcm super ring tuh, ada je tanda halal.... mcmane ek? kalau betul x halal, mesti jakim dah do sumthing kan? ke x?

    cerita terbaru chempaka: PART 1 : Kerana Cinta itu Tidak Buta

    ReplyDelete