Saturday, February 5, 2011

taktik baru si penipu


lepas gosok gigi sebab jap lagi nak tidor sat, aku amek no maxis yang dah lama aku offkan. then bukak msg yang belum aku bukak lagi. so korang kena la hati-hati okay, jangan terpedaya!

nie msg yg aku dpt:


ni ayah guna kat org, tlong isikan kredit maxis rm30 ke number baru ayah 0128064831. ayah ada kes dibalai polis, cepat sikit lepas kredit masuk bru ayah call back.

hahaha kawan aku pon pernah dapat msg nie.

to peyangak: kau agak-agak la abah aku dah lama takde kat dunie, memandai je ngaku abah aku. haihhh xkan la abah aku pakai hp dalam over the ground kan? n xkan la aku ada bapak baru. haihhhhh budushhhh betol, buat aku gelak je. hahahah

3 comments:

  1. amiey xde ayah pun kena msg macam tu ...yang kelakar nya

    "amiey pggl abah!!!!" hahahaha

    ReplyDelete
  2. mo tipu pun agak2 la... apa daa.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. amiey n anne: org mcm nie memang terok tapi kesian lak bile dia xde krdit kan.

    ReplyDelete