Tuesday, March 1, 2011

gades belon

setelah berABAD tahunnya, aku baru nak upload pict maen belon-belon. nie entri yang lepas, gades belon.

kalau keluar dengan kesayangan , mesti snap gambar banyak-banyak. entah lah, nak rasa hot macam ayam kena panggang dek api, xde la jugak kan. tapi kami snap-snap gambar untuk kenangan je sebab bagi setiap saat, minit adalah kenangan buat kami. dan kami juga tidak lah memerlukan makeup tebal-tebal, hanya mengunakan tepung gomak saja. gambar nie snap lepas celebrate besday gurz yang sudah basi, hahaha. sekarang turn besday liza lak, ouhhh pening nak plan macamane. nak kasi nanges ke? tapi mang tak pernah g wat plan die nanges kaw-kaw kan? ouhh okay, siap la ang nanti liza!
okay balik ke pangkal rahim, eh silap pangkal jalan. nie pict kat pullman, putrajaya. tak tao lak putrajaya nie ada mende nie, tetibe aku jadi jakun ekekke!



without balloon


my sayang, my nyawa, my jiwa, my gf(;

sahabat yang baek tidak akan sesekali menilai dari size badan, sebesar mana perut buncit anda, setinggi mana ketinggian anda, sebesar mana peha yang korang miliki dan sebab itu lah aku sayang dieorang sebab aku tak menilai semua tuh. aku hanya menilai berapa pinggan depa pelahap setiap kali depa makan! hahahahahahahhaa


LIKE la kalau korang hot;)

No comments:

Post a Comment