Saturday, April 30, 2011

alhamdulillah, majlis merisik selesai jua. ahakz

bak kata orang:

"jika kita kehilangan cinta, pasti ada alasan di sebaliknya. alasan yang kadang-kadang sukar untuk dimengertikan. namun percayalah bahawa ketika DIA mengambil sesuatu, telah DIA mempersiapkan sesuatu yang lebih baik untuk diberikan."


alhamdulillah semuanya sudah selesai dengan begitu baek sekali, walaupun hujan renyai-renyai juga mengikuti majlis ini. insyallah september ini bertunang.


eh korang nie, engat aku ke yg bertunang? ekekeke nie cuzzie aku si anis la tapi bukan bertunang, nie baru merisik. nyway tengkiu la pada sape yang mengeWISH aku di fb huahhahuahau.


lepas asar, kami terus pergi rumah wanchik di area tambun tuh ha. sampai je majlis bincang udah abeh, ahahahahahahahahahaahahahaahah.


korang layan dulu gambar nie, kat bawah aku sembang ngan kome eh.





















ini cuzzie aku, insyallah sept nie tunang lah die dengan abang polis kesayangan dia. haishhh jeles, baru umur 22 tahun. muda kan? dah itu jodoh dia, hepppp aku tao kome akan cakap euwwwww mudanya.

ahaaaaaa sama la dengan pendapat aku tapi okay la kalau dah jodoh dia cepatkan, nak buat macamana. pakcik aku yang seorang lagi plak duk tanya bila turn aku. ayoyoyoyoyoyo =!=" soalan yang tak patut ditanya kot, calon pon takde, duek plak ade 2kupang dalam tabung. pastu pakcik aku siap nak carikan calon, dia cakap kalau aku setuju, dia on ja. wakakakakaakakakakakaakakakakaka time tuh terus aku malu-malu dan terus membuka pintu kereta, lalu masuk ke dalam. ahakz terasa macam cite hindustan plak.

gila hapeh nikah awal? keje pon belum, laen la kalau bakal hubby aku nak support aku kan. tapi kalau ada rombongan masuk meminang mai umah, aku terus sambar je kot. ahahahahahhaah gatai dan garek semua ada.
(mintak-mintak cekgu raja tak baca, piuuhhhhh piuhhhhhh baca jampi kejap)


p/s: tunggu fahrin ahmad masuk meminang aku;p



LIKE la kalau korang hot;)

6 comments:

  1. wooww! nak nikah jgn lupe jemput saye! ;D

    ReplyDelete
  2. waaa~

    ade kawan aida yg umor 22 thn dah ade 2 org ank..

    wuuuu~

    sekarang kan mcm dh style kawen awal..:)

    tp aida xdapek la nak kawen awal..abah kejar dgn penyapu kang..keh3

    ReplyDelete
  3. ahahahahhhaa adeh, u meman klkar la. kalau i, mak i da kejar ngan parang kot;p

    ReplyDelete
  4. comel lak kau kan ecah.
    ala.. kalau kau nak kawen, jangan lupa lak jemput penyu :)

    ReplyDelete
  5. aku memang comel selalu, terima kaseh dan alhamdulillah, ehehhe. nye aku ajaq penyu je, ko ak tak ajak. ekekeke

    ReplyDelete