Saturday, April 16, 2011

orang tua sambut besday

nye selamat sambut hari jadi yang sudah basi nye arip, aku ucapkan moga panjang umur, murah rezeki dan cepat-cepat lah habeskan study. pastu dah keja, cepat-cepat la kahwen dengan si keding (adek aku la sape lagi, si mek tiok).


kiri kanan depan belakang orang duk dating, aku dating dengan gelas kosong hahah

lepas beli tutti fruiti, kami lepak padang polo sat.

muka macam org teran kentut je kan
hahhaha
pinjam bf si keding sekejap!

kesimpulannya:
dieorang kalau dating, mesti akan bawak aku o kadang-kadang adek teruna kesayangan cekgu raja keluar. aku suka kot jadi peneman deme nie sebab boleh dapat makan best-best. so sape-sape nak p dating, ajak la aku eh. bunje aku makan pon cukup lah, kire upah la ehehe


LIKE la kalau korang hot;)

No comments:

Post a Comment