Thursday, April 28, 2011

prince william dan kate middleton kahwin besok

ouuhhh jeles sekejap tengok dieorang nie , teringat masa kecik-kecik aku duk berangan nak kahwen dengan dia . masa kecik-kecik berangan paling best , rasa macam betol-betol kahwen dengan prince william nie .


takpe aku kasi chan ma li chan sama kate , ouhhh aku pasrah kehendak illahi . apakah nasib aku , ouhhhh terlukanya hati aku ahahaahaha garek kejap .


tadi baru tengok chanel 707 di astro , mak aihhh persiapan nak kahwen memang gila la . sampai patung kat luar bangunan pon kasi sental sampai kilat tapi aku jeles dengan 1 pamily nie , dia india dan bukak kedai roti macam tuh la . dia dapat invite p kahwen prince william n kate nie . warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! nak pergi jugakkkkkkkk humhhhh :(


kalau korang nak tengok, besok petang jangan lupa tao chanel 707 . cekgu raja cakap chanel ntv7 pon ada jugak . ouhhh tarak sabarnye nak kahwen, eh eh silap nak tengok .


korang tengok la video nie , alahai dua2 sama padan dan cantek tapi bila tengok puteri diana , aku jadi sebak dan sedih , lalu menitiskan air mata (nanges tuh tipu je)







korang boleh search video nie dekat youtube . okay bai besok jumpa di wedding depa na , ahahaha sedap kan mulut.


tapi memang betol , kita jumpa di wedding depa . kita jumpa di youtube , kita korang semua di invite , wakakaka peace .





siapa datang memeriahkan majlis kahwin dieorang? ha mai klik sini prince william and kate



LIKE la kalau korang hot;)

2 comments: