Thursday, May 19, 2011

teruna bukak baju!


amboi kalau pasal bukak-bukak baju terus je nak tengok kan? hahaha, nampak sangat gatei ekeke.


nie bukan entri bukak baju, nie entri bukak selera. dah berapa hari aku keje kat amarika, dah rindu dekat kampung halaman ahakz. dulu masa jadi penanam anggur, boleh aku tidur sesuka hati. sekarang dah tak boleh, kalau nak buat semua tuh kena tunggu aku cuti la kan.


aku rindu gila makanan mende nie, warghhhhhh rindu sangat!

tanam dekat umah, so suka suka hati aku la nak pelahap berapa ketul kan.



keju nie dah aku dapat free time duduk dalam perut burung (naek kapal tobang, masa pergi umrah), aku pelahap semua keju yang ada.


so kesimpulannya, bila dah keje, semua perkara aku rindu. bila dah kerja, masa untuk aku tidur dah kurang dan nafsu nak melantak maken membuak-buak.



LIKE la kalau korang hot;)

No comments:

Post a Comment