Wednesday, November 16, 2011

kesayangan emak(:



sejak ada sugar glider aka bb, rumah memang riuh rendah. tambah-tambah kalau anak cuzzie datang rumah, then tengok bb. mula menjerit dekat bb "hey budak! keluar la" ahaha, suara ayish bila menjerit panggil bb keluar dari beg. bila suruh pegang takut, cikpodahhhhhh!

ouhhh kalau ikutkan semua yang ada dalam rumah, kesayangan mak tapi yang paling mak sayang adalah fatty dan bb. kalau maen ngan fatty n bb mesti akan keluar words "alololo sayang sayang sayang" euwwwwww agak jeles disitu teheeeeee. sekarang fatty dah bau-bau bb, kalau dia masuk bilik, cepat-cepat hajar aka adek keding, tarek fatty keluar. naseb bb dalam cage, kalau tak memang dah dikorbankan dalam perut fatty la jawapnye kan.

baru-baru nie mak cerita yang fatty sebelum masuk tidur kena bagi air azimat dia, selagi mak tak bancuh air milo, selagi die takkan tidur dengan lenanya. kau memang macam orang cik fatty oiiiii, gewdikkkk je lebeh! ahhaa.


kau ada bantal yang cantek macam nie? takdak kan? kau ada tilam yang empuk untuk memanjakan tulang belakang? takdak kan? ahahaha


dan paling paling paling keme tak gemorrrrrrrrrr!


sila scroll dan selamat berjaya(:


































































































memang melampauuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! noted!




LIKE la kalau korang hot(;

2 comments: