Tuesday, November 1, 2011

tahniah! tahniah! tahniah!

sesungguhnya beliau bukan sahabat saya hihi



terasa macam berita gembira nie tempias dalam hidup aku plak. macam tak percaya, roomate masa belajar college dulu dah preggy, OMG! OMG! OMG! tak sabar nak tengok tummy dummy dia membolat macam belon ekeke... eh lupa nak witau roomate aku yang preggy nie liza, teringat masa dia kaple dengan bf lama, bukan maen dengar cakap bf. last-last kawen dengan kawan baek dia masa sekolah (lie). actly liza memang minat lie dari sekolah lagi. dia lah kawan yang satu-satunya cakap klatanese dan tak pernah cakap luar dan bila aku cakap klatanese (basic ada la sikit-sikit) dengan dia, dia akan gelak then cakap sleng bunyi "SIAM", kejam betol! mengkondemkan kawan sendiri.


suka bila dia cerita life dia afta married, cerita paling best bila dia cerita "lepas balik dari hospital, lie terus beli buku nama-nama islam". eiiiii terasa macam jeles kejap disitu:p.


insyallah, tahun depan parents dia akan terima 3 cucu serentak. semuanya anak pertama bagi kakak sulung, kakak ipar dan dia. tak ke seronok. itu sebabnya aku terasa nak lompat bintang bila dengar cerita macam nie. alhamdulillah(:



p/s: ouhhhhh teruja kejap bila tayar kereta terlanggar lubang besar, jahanam la sport rims:(



LIKE la kalau korang hot(;

No comments:

Post a Comment