Saturday, February 11, 2012

bila tekak tiba-tiba tersedak....

assalamualaikum:),

alhamdulillah hari ini kerja amat memuaskan, terima kaseh ALLAH. lepas habes kerja, terus pergi hospital ampang. tengok adek kak zack yang sedang menunggu saat-saat untuk melahirkan khalifah di bumi yang banyak pancaroba. bila sampai dekat wad menunggu untuk bersalin, aku teruja kejap ehhehe. tak tahu lah kenapa teruja, macam-macam soalan aku tanya soalan dekat kak zack sebab dia kan mummy aizara yang comel macam anak orang pakistan hihi. tetiba satu soalan yang tak pernah kak zack tanya. buat aku tersedak dan air liur dah terpancul nak keluar (hahaha tak senonoh betul!)


kak zack: aisyah, bila nak kahwen?


aku: ha? (dah start batukbatuk n ketawa) hahaha, apa kak zack nie?


kak zack: nyela, akak tanya. aisyah bila lagi?


aku: eiii akak nie, boleh tak tukar topic laen?


hahahhaaha aduhai, selama bekerja tak pernah plak nak bertanya. sekarang tetiba plak tanya. aduhai buat aku teragak-agak nak jawap. insyallah tahun depan kak, aisyah bagi 100% dekat mak tolong carikan. berkat sikit hahaha, gatai na! ;p.

sekarang kita cuba mengelak perkara yang boleh melalaikan (kecuali berkongsi ilmu), cuba untuk sedaya upaya kurang msg dan kol dari manusia yang bernama sang lelaki. saya takut, takut bila keturunan saya akan buat lebih hebat dari perkara ini, nauzubillah. mintak simpang. jika sesiapa terasa, sori sangatsangat. bukan niat nak putuskan persahabatan, bukan sama sekali!



okay lah nanti kita upload pict pergi broga eh. jumpa lagi, sayang korang!



LIKE la kalau korang hot(;


No comments:

Post a Comment