Sunday, April 22, 2012

movie: "the cabin in the wood"

assalamualaikum

ouhhhh pening kejap tengok cerita nie, baru lepas tengok di OU. SUMPAH! memang cerita bagi aku amat memening kan. aku nak cerita pon tak tahu macamana. okay aku pendekkan, cerita satu kumpulan remaja pergi satu percutian dan percutian itu telah dirancang oleh "mereka" yang tidak bertanggungjawap, yang menghantar "zombi" dengan mengunakan kepakaran alatan yang mereka gunakan. maksud aku alat yang canggih, selepas membunuh, mereka mengunakan darah untuk orang zaman purba. ha kira macam tuh la, yang pasti lepas tengok, mata aku saket dan balek saket kepala. nie pon duk menaip guna cermin mata (yang mana aku guna bila mata memerlukan je)




sabtu, ahad dan besok isnin aku cuti. ouhhhhhh aman kejap dari hal-hal di pejabat. selasa dan rabu kerja, khamis, jumaat, sabtu dan ahad pulang ke ipoh. isnin ini dah janji dengan aunty (mak arwah ju) pergi mahkamah rayuan di putrajaya, insyallah semuanya akan selesai. yang pasti mereka yang telah melakukan sedemikian pada arwah, akan terima hukuman dengan apa yang mereka lakukan.



LIKE la kalau korang hot(;

No comments:

Post a Comment