Friday, October 30, 2009

tangkayu pada dua kaseh ati dan kak ipa kaseh aty;)

sapa kate da besa xley pat present o sapa kate bezday da lpas xley dpt adiah? sapa sapa sapa, okai kamu merenk aisyah, haha. aduh udah lame ngak nge-date blog nie kan? sjak ak emo2, haha. beng0ng.

meh kongsi present ngan saya yg baek ini;

pabila d gabung adiah ini sgt sopan bukan? tmbah lgi c incik devil d blakunk 2.

pict-cha ke-dua:

ini pula kaseh yang pertama kasi, ouhh guess what? saya epi bile saya de psang due kaseh ati tao. kowang bley ke wat mcam saya? xnyah pening2 mau cover line o cover page o cover d aurah,haha siyes ak merenk! okai bek 2 normal, jam itu tiada batery dan saya maseh mengunakan perkhidmatan hp ntok gerak solat subuh dan juga kerja. maseh menunggu kaseh pertama kasi batery >!<

pict-cha ke-tiga: tolunk focus pada cokelat itu ya! ouhh saya mang antu cokelat, so nnti besday i bgi je cokelat kay?;)), nie kak ajue kasi (akak ipa kaseh kedue kasi)

pict-cha ke-ampat:

present nie agak menyaket-kan ati, siyes.
ko telah melukakan atiku, ati ku terluka, terluka lagi,
lagi terluka 0o0o0o0o0 ati ku terluka


pict-cha ke-lima:
devil nie kaseh kedua yang kasi, okai muke sngat kacak. mlm2 ne big peluk dri ak, kdang2 kerna trlalu ganas ak tido, incik devil berada d bwah kaki ku, haha. kacak bukan? sopan bukan? meh tgok d bwah, betapa SOPAN ye

lalu rumate ku berkata:

rumate; cha, ko jgn wat pape lak ngah mlm2!

woola; wth! haha, ko reti sunat die x? ak mao kasi bapok kan die

rumate; ak xkot nk pgang

woola; hahahahaha baeklah.

sampei skunk incik devil nie blom sunat lagi, sape2 knal tok mudim sila msg i kay? nyway incik devil ini tlah ku ccat kan, cian die da jadi CEREBRAL PALSY ;'(

3 comments: