Wednesday, March 17, 2010

pengakuan dari saya

pengakuan ini tiada sangkut-paut orang yang masih hidup atau koma atau tengah basuh baju ataupun yang sudah meninggal dunia. hari ini saya akan mengaku sepanjang kehidupan saya selama 22 tahun. 22 tahun? ha la, befday belum lagi ma.

1) masa tu saya tadika, balik dari tadika terus capai recorder. ala yang gune time kelas muzik tu. aku dengan taksub recorder kak wa, lalu tiup. tiba-tiba kakwa jerit dari belakang rumah, ada ular tedung tengah sekodeng dia mandi. haha

2) kejadian ini berlaku masa duduk di besut, petang biasanya aku main masak-masak dengan kawan. aku nampak abang aku duduk tenggong dekat tepi paya, apa lagi aku tolak abang nin masuk dalam paya tu. habis basah, haha sori abang nin, acha memang saja buat camtu.

3) cikgu tadika banyak bagi buku, aku masukan semua buku dalam beg. sampai je rumah, habis tepi buku tu haus. aku cakap dekat mak, aku pon tak tahu cemana boleh jadi camtu.

4) darjah 2, masa tu dikelas kerna terlalu khusyuk bersembang dengan kawan. aku ter-asah tangan jari dia dengan pisau pensil. banyak darah keluar, esoknya bapak dia nak jumpa aku. bapak dia polis, aku takut terus lari dari bapak dia.

5) arwah ju ajak kami pergi hari keluarga utusan di sunway, sebab tiada tudung hitam. kami and the geng, buka loker tyrah senyap-senyap. rahsia tu sekejap je, bila si wanie hamster bocor kan rahsia tuh! ishhhh

6) saya mengaku yang suka keluar malam-malam bersama kawan-kawan tapi kami bukan pergi pub nye

7) disekolah menengah aku pengawas sekolah dan aku pernah ponteng dan lepak di toilet bersama shida, besoknya cekgu nafisah buat pengumuman diperhimpunan
' saya nak jumpa dua orang charlie's angel ini
siti aisyah binti kassim 4k2 dan shahida 4k2
juga,
sila kedepan'
.
aku yang sengal nie datang ke sekolah
tapi
si mangkuk syida nie tak datang.
egrhhhh


8) pernah bercinta pada umur 9 tahun, hebat-kan-saya?

9) mak cekgu sekolah, dan saya juga akan sekolah disekolah mak. kawan-kawan semua bengang sebab saya akan mengadu dekat mak kalau dieorang tak dengar arahan saya. kesian korang kena denda tengah-tengah panas, kah kah.

10) selama saya hidup, saya pernah kaple seramai 11 orang dan jika break dalam masa setahun baru saya akan fikirkan tentang kaple.
hebat-kan-saya?


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
kerna datang ke tempat kerja lambat, stokin tercicir. time nak pergi lunch baru perasan dan SAYA MENGAKU ITU STOKIN BUSUK SAYA!
anda bagaimana?

1 comment:

  1. hahahha..ecah.. ngaku plak.. sekian lame tuh.. gaggagagaga~

    ReplyDelete