Saturday, March 13, 2010

video kedua

video kedua pula masih mengetengahkan ciri ciri gedik kami dan yang penting pergaulan kami dalam kaum yang berlainan (ewah ewah pandai pula kau berkata kata ya aisyah). yang lawak bila madam puspha duk buat tanduk dekat durga dan geeva. gaya michelle dan aku yang merenk,wahaha. okay meh aku terangkan, video ini dihasilkan oleh senior dan junior masterskill (full skills la konon kononnya).

gila semangat senior, bila aku arahkan dia hafal lagu bila larut malam by saloma, terus dia post video saloma kat status fb dia, kah kah dan lalu beliau mengeposkan wall ke fb aku pula.

get prepared konon, ending dia cam hampas kelapa jerk.

mereka yang terlibat adalah seperti berikut;

junior: aku dan yogi

senior: michelle, kak nisa, durga, giene in da bottle, geeva dan juga archanna




hahaha, maaflah kalau video ini buat anda muak atau loya. sesungguhnya ini lah perangai sebenar kami. dengan gaya aku, rupa dah macam zaman dulu dan yang last gaya aku cam jantan. okay lelaki di luar jangan risau, saya masih mengetengahkan budi bahasa dan tatasusila.

No comments:

Post a Comment