Monday, April 19, 2010

bongek nye nana

semalam bile saya dah off blog dan juga ym tapi hakikatnya fb belum lagi sebab duk layan dieowg yang tak betol dan merenk, pastu tetiba hati meronta-ronta ala-ala gewdik ayam nak tengok video nana. sebab tengok macam best je dan tajuk pon macam sedih sebab kalau babak menitis ayer mata nie, meh kasi kat i.

tyme tengah layan, plus pelik tengok tajuk SEDIH tapi kenapa ada perempuan tengah menari-nari. takpe yang tu tolak tepi, tetiba muncul gambar ini. T-T lepas tengok, saya dah tak boleh tidur dengan lena, asyik-asyik terjaga. hukhukhuk, siap ang, nana!!

jika anda rasa rabun seperti saya, yang rabun tapi ego tak mahu pakei cermin mata. sila besarkan gambargajah ini yer.


bunuh bunuh bunuh nana, bunuh!!!
(buat gaya zombi kampung pisang, haha)



lepas tuh, tak puas hati la sebab saya seorang je kan tengok video tuh. saya dan dayah terus kongsi video tu bersama mereka dan mereka juga terpedaya bila ada perkataan tulis

comel sgt gurz nie, kalu tgok msti korang suke dak korea nie.


haha bubye mahu pergi kerja;).

p/s; to nana, tunggu pembalasan dari i dan dayah yerk yunk

1 comment: