Wednesday, June 23, 2010

baby i:)

yeayyy i dah ada baby, baby angkat. comel sangat, rasa nak je bawak sumbat dalam beg pastu bawak balek kl takpun ipoh. pastu tunjuk kat mak, ehehe.

1st baby i,
namanya jamilah, memula egatkan nama nabilah. dek kerana telinge i pekak dan tuli, i panggil dia nabila, comel bukan? tembam macam spongebob da, baru 3 bulan.

2nd baby i,
ini pon sama, i egat kan nama adam. ahaha memang sah telinge ada problem, nama mikhail. 2 bulan, jamilah dan mikhail sepupu. comel kan? bongek nye mira, dia sapu nye perfium bf dia kat baby nie sebab bau masham. haha
berketul-ketul kan badan baby nie?
macam poppye da

video

ahahah sori lah, jika anda terdengar something word agak lucah. ahahaha lawok2

ini kakak jamilah, sumaiyah. makk aihhh sumbunk gilak plus pemalu, nak aja cubit2 mulut dia,

2 comments:

  1. haah comel sgt, rasa mau ja cubit muke baby nie.ehehe

    ReplyDelete